CWO Consultancy - logo

Over CWO Consultancy

De consument centraal stellen

CWO Consultancy & Marketing is een ambitieus en gedreven bedrijf dat één ding centraal stelt: de consument van de klant. Gericht op innovatieve en onderscheidende sponsor en marketing campagnes. Sterk in het geven van advies, gedreven vanuit het principe dat niets onmogelijk is. Effectief “out of the box” denkend en altijd scherp kijkend naar de kosten. Hoe succesvol een campagne ook is, het gaat uiteindelijk om het gegenereerde resultaat: meer omzet, versterking van de loyaliteit van de consument en een versterking van het marktaandeel.

CWO Consultancy - Chris - Woerts - eigenaar - ceo

De consument van de klant centraal stellen

Initiatiefnemer Chris Woerts heeft een grote ervaring op het gebied van consumenten marketing en het tot leven brengen van de geïnvesteerde sponsor- en marketing euro. Dat begon al in zijn periode bij Heineken, waar hij in korte tijd enkele spraakmakende concepten ontwikkelde. Hij zag kansen voor de merken Heineken en Amstel, zoals het uitbouwen van het Holland Heineken House en de koppeling van Amstel aan de Champions League. Ook bij Coca-Cola in Atlanta liet hij van zich horen via een aantal initiatieven die tot op de dag van vandaag worden geactiveerd, waaronder de World Cup Trophy Tour. ‘Niets is onmogelijk’, het motto van CWO Consultancy & Marketing dat door het gedreven team van specialisten iedere dag weer wordt waargemaakt.

Vertrouwd door een divers aantal organisaties

'Niet denken maar doen'

Samen een project starten, toe aan advies op maat of heb je een ander vraagstuk of uitdaging?

Wij helpen je graag verder.

CWO Consultancy - podcast - sportclash

Sportclash

Dé podcast over een spraakmakende mix van sport, media, marketing en een snufje politiek